MY LATEST OUTFITS

marsoutfit
Mine ni siste antrekk, alle fra mars utenom ett Denne mneden ble det litt forskjellig ettersom jeg startet mneden i Miami og fortsatte ferien p fjellet. Fjellantrekk ble det ikke mange av, men derimot et par fra regnbyen Bergen. N hper jeg vren kommer skikkelig snart, slik at jeg kan g i lettere jakker og frre lag med klr.

OUTFIT 3003

300316_1686300316_1686k300316_1686ut300316_1686f
Dagens antrekk ble knipset veldig raskt da vi var p vei ut av dren. I dag var det varmt nok med skinnjakke og en deilig, varm genser under. Herlig! Vi satt for frste gang ute i solen i Norge for i r, og det var veldig deilig. Jeg mtte Julie i byen og ble der med henne en stund. Veldig koselig N skal jeg kose meg med litt taco og kjresten fr skole i morgen, gruer meg til st opp tidlig!

THOSE RAINY DAYS

290316_1530g290316_1530s290316_1530j290316_1530ut290316_1530o
I dag har jeg bldd neseblod, fikset parkering til bilen og bldd mer neseblod. Bahhh, s irriterende! Jeg har snne perioder hvor jeg blr helt sinnsykt mye, og er tydeligvis i en slik periode n. Begynte bl da jeg dusjet i gr ogs. Haha! Soneparkeringen er heller aldri kult fikse, spesielt ikke nr de har gtt opp fra 1800kr i halvret til 2400(!!)kr. SYKT DYRT! 5000kr for st parkert i eget nabolag i ret, pjuh. Jeg ser ut som en slask i dag og det er egentlig veldig deilig nr vret er som det er. Ikke mye vits pynte seg for sende regn uansett!

VI TO

200316_1286200316_1286ut200316_1286b
Dagene fr jeg dro p fjellet bodde jeg hjemme hos kjresten et par dager med familien hans. Jeg hadde det som alltid veldig fint med Harleen og den ene kvelden koset vi oss skikkelig. French fries, muffins, daim-is og det hele. Det var ogs veldig fin solnedgang nr kvelden vi var ute kjrte, s da mtte vi s klart knipse noen koselig bilder Fine solnedganger m jeg nok lete lenge etter her i Bergen, i dag har det st ned hele dagen. Yey!

GLAD PSKE

250316_1432250316_1478250316_1409250316_1516250316_1433250316_1528
Da var vi tilbake i Bergen etter noen fine dager p fjellet og her blir vi nok vrende en stund Vi har hatt det kjempefint p Beitostlen og skulle egentlig veldig gjerne blitt vrende litt lenger. Torsdagen var vi frst en tur p langrenn fr vi dro ut en tur med Marcus og familie p en liten pub med live musikk. Fredag stod jeg for frste gang p slalm og det gikk faktisk overraskende greit! Jeg hadde kanskje ikke hyest fart, men klarte bde svinge og bremse med litt kontroll, s da kjrer jeg kanskje fortere neste gang. Lrdag dro nesten hele gjengen ut p langrenn p fjellet og der var det som alltid veldig fint. Det har vrt utrolig deilig vre med familien og jeg gleder meg allerede til neste tur p Beitostlen. Hper alle har hatt en fin pske!

PSKETID OG FJELLUFT

Endelig var vi p plass p Beitostlen etter seks dager hjemme med mye jobbing og lite svn. Jeg kjenner jeg er veldig klar for slappe av ordentlig, kose meg med familien og g litt p ski. Akkurat slik psken skal vre. I dag vknet vi til deilig frokost og har brukt formiddagen p slappe av i sofaen og leke med kattepus. Regner med at nesten hele gjengen tenker seg ut p ski snart ogs, s da hper jeg p at jeg klarer meg like bra som da jeg var p tur med Andrea, haha. nsker alle en finfin pske!

240316_1386240316_1403240316_1400240316_1360

MIAMI THROUGH MY IPHONE

blogg
De siste dagene har gtt i ett kjr med jobb fra morgen til kveld, sen middag og rett i seng. P dager som dette hvor det ikke blir spesielt mye tid til bilder er det kjekt ha noe mimre tilbake til. Deilig se tilbake p minner nr det p en mte fles som en evighet siden sist. I dag og i morgen er mine siste jobbdager for denne psken, og jeg gleder meg veldig mye til reise til fjells! og btw, flg meg gjerne p instagram @idap1

black white denim

160316_1158l160316_1158j160316_1158ut160316_1158c
Onsdagens skoleantrekk ble nye Levis bukser og Adidas sko kombinert med en enkel, hvit skjorte og jakke fra Gina tricot. Hadde jeg hatt bedre tid fr skolen og visst at vret var s bra hadde jeg helt klart byttet ut den tykke jakken med skinnjakke. Oi, s deilig vr det var!! Dersom Bergen hadde bydd p dette vret hver eneste dag er jeg ikke sikker p om jeg hadde klart flytte herfra igjen. Fantastisk.

on the road

170316_1230170316_1210170316_1205170316_1230a170316_1222
I gr gikk turen fra Bergen over Hardangervidda fr vi havnet hjemme i Lier. Turen ble seks raske timer i bilen med mye skravling, synging og morro. Utover turen gikk alle, inkludert meg, under kategorien "bro" nr noe skulle sies, til tross for hvor grelt jeg synes det utrykket er, haha. Hyggelig vre en del av gutta da, selvflgelig. Over vidda var det hvitt s langt yet kunne se og jeg ble helt snblind av se ut uten solbriller, likevel var det s utrolig fint. Fikk ikke tatt noen bra bilder der oppe, men Navpreet knipset noen veldig raskt under den ene tissepausen. I dag skal jeg ha min frste vakt av fem fr pskeferien, hper noe sitter igjen etter julen, hehe :-) nsker alle en topp fredag!

design district

DesignDestrict_3DesignDestrict_5aDesignDestrictut
En av de siste kveldene i Miami reiste vi til Design district for titte p litt sko og spise middag. Vi spiste p en av feriens beste restauranter hvor vi fikk masse god og spennende mat. Vi hadde den steste servitren, Robin, og da vi sa vi nsket forret var han veldig klar p hva vi skulle spise. Heldigvis var alt han kom med veldig godt. Hadde vi spist alt hadde vi nok vrt mette fr hovedretten kom. Deilig med masse god mat!

pappasdatter

21r gammel jente fra Lier som bor i Bergen med kjresten for studere. Blogger om det hverdagslige, antrekk og ferieturer. Kontakt: Idap1@hotmail.com